Opis stanowiska pracy
- Nadzorowanie codziennych operacji zespołu operatorów call center.
- Zapewnianie szkoleń i wsparcia nowym i obecnym pracownikom.
- Monitorowanie i ocena wydajności operatora, w tym jakości połączeń i przestrzegania procedur.
- Rozwiązywanie eskalowanych problemów i skarg klientów.
- Tworzenie i zarządzanie harmonogramami pracy dla operatorów.
- Identyfikowanie i wdrażanie usprawnień procesów w celu zwiększenia wydajności i jakości usług.
- Przygotowywanie i przedstawianie regularnych raportów dotyczących wydajności zespołu i KPI.
- Wspieranie i motywowanie zespołu w celu osiągania celów i poprawy morale w pracy.
- Współpraca z kierownictwem w zakresie strategicznych inicjatyw i celów call center.
- Zapewnienie zgodności z wewnętrznymi zasadami i zewnętrznymi przepisami.
Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach
Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.
Najczęstsza ścieżka kariery pracownika
Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.
Pozycja Call Center Supervisor - Wsparcie klienta na rynku pracy
Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń
Reprezentacja kobiet na stanowisku
Średni wiek respondenta na stanowisku
771. miejsce
Kasjer
Bankowość
4 666 - 5 266 PLN
327. miejsce
Psycholog kliniczny
Medycyna i opieka społeczna
5 447 - 14 520 PLN
1. miejsce
Dyrektor generalny
Kierownictwo wysokiego szczebla
11 965 - 77 783 PLN
Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?
Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz
Porównaj swoje wynagrodzenie z innymiUzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju
Pro
Raport płacowy dla firmy (in English only)
121,77 EUR*
* w tym podatek VAT / 99,00 EUR bez VAT
Zamów raport (english only)- Wynagrodzenie na stanowisko według regionu*, wykształcenie, praktyka, wielkość firmy
- Łączne wynagrodzenie i jego składniki* (składnik zmienny, prowizje, nagrody)
- Dystrybucja obiektu odpowiadającego na listę płac
- Przedziały wynagrodzeń wyrażone jako 1 decyl, 1 kwartyl, mediana, 3 kwartyl, 9 decyl i średnia płaca.
- Szczegółowy podział wszystkich monitorowanych świadczeń pozafinansowych udzielonych*
- Analiza korzyści finansowych* * dostępne, gdy używany jest model regresji