Opis stanowiska pracy
- Odpowiedzialność za kierowanie zespołem obsługi klienta
- Tworzenie strategii, kierunek obsługi klienta i późniejsza realizacja,
- Wsparcie, coaching zespołowy, rozwiązywanie wymagających klientów
- Śledź rozwiązywanie problemów klientów od otrzymania do rozwiązania
- Poprawa usług, zwiększenie zaangażowania klientów i ułatwienie rozwoju organicznego
- Rozwiązywanie reklamacji i tworzenie raportów
- Udzielanie informacji klientom firmy, komunikacja telefoniczna i mailowa
- Poprawa efektywności obsługi klienta i tworzenie wytycznych metodycznych kontaktu z klientami
Dla firm - zdobądź zaufanie przy podejmowaniu decyzji o wynagrodzeniach
Uczciwie ustalaj pensje swoich pracowników. Pomoże Ci w tym szczegółowy raport wynagrodzeń. Zawsze będziesz mieć pod ręką odpowiednie dane dotyczące wynagrodzeń.
Najczęstsza ścieżka kariery pracownika
Grafika pokazuje, w jaki sposób pracownicy najczęściej rozwijają swoją karierę zawodową. Kliknij nazwę stanowiska, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danych dotyczących wynagrodzeń.
Pozycja Kierownik Działu Obsługi Klienta - Zarządzanie na rynku pracy
Stanowisko pracy znajduje się
w rankingu wynagrodzeń
Reprezentacja kobiet na stanowisku
Średni wiek respondenta na stanowisku
658. miejsce
Kosmetyczka
Usługi
978 - 1 456 EUR
187. miejsce
Położna
Medycyna i opieka społeczna
1 467 - 4 895 EUR
1. miejsce
Mistrz kształcenia zawodowego
Edukacja, nauka, badania
Czy ten przedział wynagrodzenia jest zbyt duży?
Możesz sprawdzić średnią pensję w swoim regionie, wypełniając krótki kwestionariusz
Porównaj swoje wynagrodzenie z innymiUzyskaj szczegółowe informacje na temat wynagrodzeń w swoim kraju
Pro
Raport płacowy dla firmy (in English only)
118,00 EUR*
* w tym podatek VAT / 98,33 EUR bez VAT
Zamów raport (english only)- Wynagrodzenie na stanowisko według regionu*, wykształcenie, praktyka, wielkość firmy
- Łączne wynagrodzenie i jego składniki* (składnik zmienny, prowizje, nagrody)
- Dystrybucja obiektu odpowiadającego na listę płac
- Przedziały wynagrodzeń wyrażone jako 1 decyl, 1 kwartyl, mediana, 3 kwartyl, 9 decyl i średnia płaca.
- Szczegółowy podział wszystkich monitorowanych świadczeń pozafinansowych udzielonych*
- Analiza korzyści finansowych* * dostępne, gdy używany jest model regresji